مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-21سياسي

وعده برچیدن همه مدارس کانکسی و کپری


در راستای پیگیری دستورات ریاست جمهوری در سفر اخیر وی به کهگیلویه و بویراحمد، تمامی مدارس کانکسی بالای 15 نفر و کپری در کشور و این استان برچیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علیرضا کاظمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران یاسوج اظهار داشت: روزهای مهرماه ماه فصل شکوفایی علم و خرد هست و توفیق نصیبم شد در در این ایام پر مهر و نشاط در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کنم.

وی افزود: در سفر اخیر آیت الله ابراهیم رییسی و هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد مقرر شد تمامی مدارس کپری و کانکسی جمع شوند که در این رابطه آمار و ارقام مدارس کانکسی در این استان بالاست و برنامه ریزی برای برچیده شدن این مدارس آغاز شده است .

کاظمی تصریح کرد: تمامی مدارس کانکسی بالای 15 دانش آموز جمع آوری و در این استان کلنگ جمع آوری این کانکس ها برای اولین بار در کشور زده خواهد شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش یکی دیگر از اهداف سفر خود به این استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسی و احصا وضعیت و مشکلات آموزش و پرورش این استان برشمرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: زلزله سی سخت آسیب زیادی به مدارس وارد کرد و هم اینک تعداد زیادی از آن ها بازسازی شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده برچیدن همه مدارس کانکسی و کپری

وعده برچیدن همه مدارس کانکسی و کپری