مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-21بين الملل

پیشنهاد مذاکره توام با تداوم تحریم های کره شمالی


آمریکا و سه کشور فرانسه، ایرلند و استونی در دو بیانیه جداگانه آزمایش های موشک بالستیک کره شمالی را محکوم و با تهدید این کشور به تداوم تحریم ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سه کشور فرانسه، ایرلند و استونی عصر چهارشنبه به وقت محلی در بیانیه مشترکی این فعالیت ها را تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان دانستند و افزودند: آزمایش موشکی روز دوشنبه کره شمالی بخشی از اقدامات تحریک آمیز این کشور از جمله انجام آزمایش های موشکی مختلف اتمی است.

این سه کشور از کره شمالی خواستند به تعهدات خود تحت قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل عمل و فورا اقدامات بی ثبات کننده خود را متوقف کند و اقدامات قاطع برای توقف برنامه موشک های بالستیک، سایر سلاح ها و برنامه اتمی خود انجام دهد.

سه کشور فرانسه، ایرلند و استونی در این بیانیه مشترک با تهدید کره شمالی به اعمال تحریم تصریح کردند: این آزمایش های موشکی و اقدامات کره شمالی کاملا نیاز اجرای کامل و دقیق تحریم های سازمان ملل علیه این کشور را نشان می دهد.

ما از جامعه جهانی می خواهیم تا به صورت سختگیرانه این تحریم ها را اجرایی کنند.

این سه کشور در عین حال اظهار داشتند ما از کره شمالی می خواهیم که به صورت معنا دار به تلاش های آمریکا و کره جنوبی برای مذاکره پاسخ دهد تا یک صلح پایدار و باثبات در شبه جزیره کره به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد مذاکره توام با تداوم تحریم های کره شمالی

پیشنهاد مذاکره توام با تداوم تحریم های کره شمالی