مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-21سياسي

50 هکتار از اراضی کشاورزی کرج آزاد سازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل صارمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جهاد کشاورزی در حراست از اراضی کشاورزی عزم راسخ دارد و کارشناسان این مجموعه بیش از پیش و با تلاش مستمر با تغییر کاربری های غیرمجاز مقابله می کنند.

- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد که تغییر کاربری 50 هکتار از اراضی کشاورزی بخش آسارا در این شهرستان با تکیه بر سامانه هوشمندسازی اراضی شناسایی و با حضور به موقع نیروهای جهاد کشاورزی و دستور مقام قضایی آزادسازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، اسماعیل صارمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جهاد کشاورزی در حراست از اراضی کشاورزی عزم راسخ دارد و کارشناسان این مجموعه بیش از پیش و با تلاش مستمر با تغییر کاربری های غیرمجاز مقابله می کنند.

وی افزود: آزادسازی 50 هکتاری اراضی کشاورزی در بخش آسارا در اراضی کشاورزی روستاهای ارنگه، سرزیارت، ابهرک و گوراب انجام شد که در این عملیات 186 مورد بنا، آلاچیق، دیوارکشی، محوطه سازی و انباشت مصالح ساختمانی تخریب شد.

مدیر جهاد شهرستان کرج گفت: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی در واقع صیانت از منابع تامین مواد غذایی مردم است .

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی در آسارا یادآور شد که سامانه هوشمندسازی اراضی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هکتار از اراضی کشاورزی کرج آزاد سازی شد

50 هکتار از اراضی کشاورزی کرج آزاد سازی شد