مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-21بين الملل

حماس: توسعه شهرک سازی در اغوار، تهدیدی برای موجودیت فلسطینیان است


جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه ای اعلام کرد که توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه اغوار در شمال کرانه باختری، تهدیدی برای موجودیت فلسطینیان در این منطقه است.

- جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه ای اعلام کرد که توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه اغوار در شمال کرانه باختری، تهدیدی برای موجودیت فلسطینیان در این منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حازم قاسم سخنگوی حماس در این بیانیه تصریح کرد که تصمیم رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی در اغوار، به معنی ادامه تجاوزات این رژیم علیه سرزمین و ملت فلسطین است و این رژیم موجودیت و هویت فلسطینیان را هدف قرار داده است.

قاسم اظهار کرد، طرح های شهرک سازی دشمن صهیونیستی در برابر پایداری ملت فلسطین در ذره ذره خاک این سرزمین و ادامه مبارزات مشروع آن برای بیرون راندن اشغالگران، به شکست کشیده خواهد شد.

وی همچنین اشاره کرد که توسعه شهرک سازی در کرانه باختری در حالی است که تشکیلات خودگردان همچنان بر پایبندی به توافقنامه های امضا شده با دشمن صهیونیستی، همکاری امنیتی با آن و دیدار با مقامات و وزرای اسراییلی اصرار دارد که این مساله سرپوشی برای ادامه سیاست های شهرک سازی این رژیم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: توسعه شهرک سازی در اغوار، تهدیدی برای موجودیت فلسطینیان است

حماس: توسعه شهرک سازی در اغوار، تهدیدی برای موجودیت فلسطینیان است