مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-21ورزشي

کامبک رویایی منچستر با گلزنی رونالدو در لیگ قهرمانان


در دومین و آخرین شب از بازی های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته (چهارشنبه) شش بازی همزمان در گروه های E تا H برگزار شد که در پایان مهمترین آنها تیم های فوتبال یوونتوس، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و چلسی به برتری رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در گروه E تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 4 بر صفر میزبان خود تیم بنفیکا را شکست داد و با کسب سومین پیروزی متوالی اش جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی حفظ کرد.

لروی سانه دو بار در دقایق 70 و 84، اورتون سوارس در دقیقه 80 (گل به خودی) و روبرت لواندوفسکی در دقیقه 82 برای باواریایی ها گلزنی کردند.

با نتیجه این بازی بایرن مونیخ 9 امتیازی شد و صدرنشین جدول گروهش ماند، بنفیکا با چهار امتیاز در رده دوم جدول گروه E ایستاد، بارسلونای سه امتیازی سوم است و دیناموکیف که فقط یک امتیاز دارد در قعر جدول قرار گرفته است.

براساس این گزارش، در گروه F یکی از هیجان انگیز ترین بازی های هفته سوم رقم خورد جایی که منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد باخت 2 بر صفر مقابل آتالانتا را با پیروزی 3 بر 2 جبران کرد.

آتالانتا با گلزنی ماریو پاشالیچ در دقیقه 15 و مریح دمیرال در دقیقه 28 پیش افتاد و نیمه اول بازی را هم برد، اما در نیمه دوم ورق به سود شیاطین سرخ برگشت و این تیم در دقیقه 53 اولین گل خورده را توسط مارکوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامبک رویایی منچستر با گلزنی رونالدو در لیگ قهرمانان

کامبک رویایی منچستر با گلزنی رونالدو در لیگ قهرمانان