مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-21سياسي

چیز هایی که باید به «گروسی» تفهیم شود


باید به گروسی تفهیم شود که اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی به تاریخ پیوسته و آژانس و گروسی به جز تعهدات خود برای کمک به برنامه هسته ای مسالمت آمیز ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، هادی محمدی در و بقیه ظرفیت هایی که در توافق برجام به آژانس واگذار شده بود، به دیده بان اطلاعاتی و بدون هزینه امریکا و غرب تبدیل شود، ولی هیچ گاه، مکانیزمی برای نظارت و ارزیابی از اجرای تعهدات امریکا و اروپا در متن توافق درنظر گرفته نشد، تا از آن ها بازخواست شود.

با اجرای قانون مجلس ایران از ابتدای سال جاری و کاهش برخی الزام ها و تعهدات ایران در توافق هسته ای، مکانیزم های دیده بانی و جاسوسی غربی ها به شدت آسیب دیده و آژانس و دبیرکل جدید در تقلای کسب مجدد همان امتیاز های مشکوک اولیه هستند.

مسئله این است که امریکا فکر می کرد با خروج یکطرفه از برجام، مسیری گسترده تر برای فشار حداکثری علیه ایران خواهد داشت و ایران نه تنها، ابزار و قابلیت های خود را از دست می دهد، بلکه با مطالبات جدید و فرابرجامی و تحت فشار های وسیع تحریمی، مجبور خواهد شد دور جدیدی از عقب نشینی و امتیازدهی را تجربه کند.

این بازی غربی با همه خسارت هایی که به ایران وارد شد، بی نتیجه و با اجرای قانون مجلس ایران، معکوس گردید و به تعبیر کارشناسان امریکایی، اکنون امریکا ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیز هایی که باید به «گروسی» تفهیم شود

چیز هایی که باید به «گروسی» تفهیم شود