مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-21سياسي

تخریب ویلای غیرمجاز در ساری + عکس


براساس حکم ماده 3 قانون حفظ کاربری قلع و قمع یک ویلای غیرمجاز به مساحت 122 مترمربع زیربنا و 400 متر مربع مساحت در سنگتراشان ساری اجرا شد.

- رضا پورفلاح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: حکم قلع و قمع در روستای سنگتراشان ساری اجرا شد.

وی با اشاره به ادامه ساخت وساز باوجود اخطارهای متعدد که منجر به صدور حکم قطعی قلع و قمع شد، افزود: براساس حکم ماده 3 قانون حفظ کاربری به مساحت 122 مترمربع زیربنا و 400 متر مربع مساحت در سنگتراشان ساری اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی مرکز مازندران تصریح کرد: مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی با حمایت دستگاه قضایی به ویژه دادستان مرکز استان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال و همکاری دستگاه انتظامی و امنیتی در اجرای صیانت و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اجرای  قانون را در دستور کار قرار داده است.

این مسوول در پایان گفت: درخواست ما از عموم شهروندان این است درصورت مشاهده هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و تفکیک زمین موضوع را با شماره تلفن 131 یگان حفاظت امور اراضی استان و مراکز جهاد کشاورزی در دهستان ها  اطلاع رسانی کرده و مطمئن باشند که در سریع ترین زمان ممکن پیگیری های لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ویلای غیرمجاز در ساری + عکس

تخریب ویلای غیرمجاز در ساری + عکس