مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-21سياسي

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه به منظور شرکت در همایش منادیان وحدت وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز پنجشنبه به منظور شرکت در همایش منادیان وحدت وارد زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- دکتر محمد مهدی اسماعیلی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه و شماری از مسوولان استان قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در خصوص برنامه های سفر وزیر ارشاد به ایسنا گفت: حضور در گلزار شهدای زاهدان، دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و شرکت در همایش منادیان وحدت از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان است.

حسین مسگرانی بیان کرد: در این سفر حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد وزیر فرهنگ و ارشاد را همراهی می کند.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نثار گل و ذکر فاتحه یاد و خاطره شهدای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را گرامی داشت و گفت: در هم آمیخته شدن خون شهدای شیعه و سنی نشان از وحدت و همبستگی ملت ایران در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان

سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان