مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-21سياسي

فراخوان دومین کنگره شعر امر به معروف/ شاعران عرب و جبهه مقاومت بخش ویژه


دبیر کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر گفت: دومین دوره این کنگره در موضوع شعر در 5 موضوع اصلی و دو بخش ویژه شامل امر به معروف و نهی از منکر در سیمای جبهه مقاومت و اشعار عربی برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام حسین علاءالدین دبیر کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر در گفت وگو با خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس با اشاره به فراخوان دومین دوره این کنگره اظهارداشت: امسال هم این کنگره همچون سال گذشته ابتدا در بخش شعر برگزار خواهد شد و سپس بخش داستان فراخوان خواهد داد.

این کنگره در بخش شعر، 5 موضوع اصلی شامل امر به معروف و نهی از منکر و تمدن نوین اسلامی ، امر به معروف و نهی از منکر و نماز ، امر به معروف و نهی از منکر در سیمای عاشورا ، امر به معروف و نهی از منکر و فرهنگ عفاف و حجاب و پاسداشت آمران به معروف و ناهیان از منکر را مدنظر گرفته است.

دو بخش ویژه کنگره امسال وی ادامه داد: کنگره شعر در بخش مسابقه، دو بخش ویژه هم خواهد داشت که شامل اول امر به معروف و نهی از منکر در سیمای جبهه مقاومت و دوم اشعار عربی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر است.

علاءالدین با اشاره به اینکه با همکاری صورت گرفته با مسئولین عتبه حسینی و عباسی (ع) در کربلای معلی امسال بخش شاعران عرب زبان نیز به کنگره به صورت ویژه اضاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دومین کنگره شعر امر به معروف/ شاعران عرب و جبهه مقاومت بخش ویژه

فراخوان دومین کنگره شعر امر به معروف/ شاعران عرب و جبهه مقاومت بخش ویژه