مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-21سياسي

فضاهای شهری با هویت فرهنگی و مذهبی شیراز در تناسب باشد


عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه عناصر و المان های شهری به شهرها هویت می بخشند، گفت: تناسب فضاهای شهری با ارزش ها و هویت فرهنگی و مذهبی شیراز، - ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه عناصر و المان های شهری به شهرها هویت می بخشند، گفت: تناسب فضاهای شهری با ارزش ها و هویت فرهنگی و مذهبی شیراز، نماد مطلوبی برای معرفی این شهر است.

افسانه خواست خدایی شامگاه چهارشنبه 28 مهرماه در جلسه هیئت مدیره سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز که به منظور بررسی المان های شهری و نورپردازی برگزار شد، بر توجه به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در طراحی فضاهای شهر شیراز تاکید کرد و گفت: این طراحی ها باید نمایانگر روح معنویت در سطح شهر باشد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز با بیان اینکه شیراز قطب پزشکی جنوب کشور است، ادامه داد: ورود افراد از اقصی نقاط کشور به شیراز بر ضرورت افزایش کیفیت فضای سبز شهری، که معرف شیراز چهار فصل است می افزاید.

خواست خدایی با اشاره به وجود بقاع متبرکه در سطح شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور گردشگران سیاحتی در این شهر، باید نورپردازی مناسب این اماکن در اولویت برنامه های نورپردازی سطح شهر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای شهری با هویت فرهنگی و مذهبی شیراز در تناسب باشد

فضاهای شهری با هویت فرهنگی و مذهبی شیراز در تناسب باشد