مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-21اقتصادي

قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر برای تأمین نهاده دامی وارد عمل شد


طرح حمایت از دامداران با تهیه یک هزار تن نهاده دامی در مرحله اول با حذف واسطه ها و دلالان توسط قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر در استان یزد آغاز شد.

- سرهنگ مجیدصادقیان در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، در خصوص این طرح، اظهار کرد: با توجه به گران شدن بی رویه نهاده های دامی امسال برای دامداران سال بسیج در نظر دارد با توجه به وجود شبکه گسترده خود در سطح کشور با حذف دلالان نسبت به خرید نهاده های دامی اقدام و بدون واسطه به دست دامداران رسانده تا بتوانیم در راستای بحث حمایت از تولید رفع موانع کنیم و فشار وضعیت موجود بر دامداران را کاهش دهیم.

مسول سازمان بسیج سازندگی استان یزد گفت: در نظر داریم در بازه زمانی یک هفته بالغ بر یکهزار تن نهاده دامی مورد نیاز دامداران استان یزد را خریداری و بین آنها با قیمت واقعی بعد از حذف دلال و واسطه تعیین شده است در اختیار دامداران قرار دهیم.

سرهنگ صادقیان در ادامه با بیان این که در مرحله نخست اجرای این طرح امروز 100 تن نهاده دامی که از استان فارس خریداری شده در دستور کار قرار گرفته است، گفت: نهاده ها خریداری شده توسط کامیون های سپاه الغدیر استان یزد از استان فارس بارگیری و با قیمت اصلی بدون واسطه و دلال  بین دامداران استان یزد توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر برای تأمین نهاده دامی وارد عمل شد

قرارگاه سازندگی سپاه الغدیر برای تأمین نهاده دامی وارد عمل شد