مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-21اقتصادي

آزادسازی 500 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آسارا


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی 500 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی بخش آسارا با تکیه بر سامانه هوشمندسازی اراضی خبر داد.

- از آزادسازی 500 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستاهای ارنگه، سرزیارت، ابهرک و گوراب بخش آسارا با حضور نماینده دادستان و عوامل انتظامی این شهرستان در روز چهارشنبه 28 مهرماه 1400 خبر داد و عنوان کرد که این عملیات شامل تخریب 186 مورد بنا، آلاچیق، دیوارکشی، محوطه سازی، دپوی مصالح و غیره بوده است.

وی بیان کرد: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی گام نخست در راستای تولید غذا، رفع وابستگی به واردات و نیز حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن و متضرر شدن ایشان است و در گام بعدی رفع موانع، جهاد با حمایت های مختلف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایت های مالی و تخصصی از بهره برداران خود پشتیبانی می کند.

مدیر جهاد شهرستان کرج با اشاره به اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی در آسارا گفت: بر اساس پیگیری های مستمر این مدیریت، ساخت و سازهای غیرمجاز از طریق سامانه هوشمندسازی اراضی که برای اولین بار به ابتکار و همت سازمان جهاد کشاورزی البرز در کشور راه اندازی شده است، در کوتاه ترین زمان، شناسایی، اخطار و اقدامات قانونی روی آنها انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 500 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آسارا

آزادسازی 500 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی آسارا