مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 22:252021-10-20اقتصادي

وعده افتتاح چهار خطه کوهدشت - خرم آباد در نیمه اول سال آینده


چهار خطه کوهدشت - خرم آباد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین اعتبار، نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

- ، وحید کرم الهی در سخنانی اظهار داشت: ساخت چهار خطه کوهدشت - خرم آباد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین اعتبار نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی گفت: این مسیر یکی از چهار خطه های منتهی به مرکز استان است که از شهرستان چگنی می گذرد و عملیات اجرایی آن سال 84 از محل اعتبارات استانی آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: این پروژه سال 89 از محل اعتبارات ملی تأمین اعتبار شده و تا سال 96 حدود 34 کیلومتر آن به همراه پل بزرگ کشکان ساخته شده است که مرکز و برخی روستاهای شهرستان چگنی نیز از آن منتفع شده اند.

کرم الهی طول کلی این محور را 87 کیلومتر برشمرد و گفت: تاکنون 74 کیلومتر از مسیر به بهره برداری رسیده که حدود 40 کیلومتر از این میزان طی سال 96 تا امسال تکمیل و بهره برداری شده است.

وی افزود: از 13 کیلومتر باقیمانده، هشت کیلومتر در محدوده شهرستان خرم آباد و پنج کیلومتر در محدوده شهرستان کوهدشت تحت عنوان واریانت چنار واقع شده که بعد از انتخاب پیمانکار جدید و تحویل زمین در فروردین ماه سال 99 از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است و حدود 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده افتتاح چهار خطه کوهدشت - خرم آباد در نیمه اول سال آینده

وعده افتتاح چهار خطه کوهدشت - خرم آباد در نیمه اول سال آینده