مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:502021-10-20سياسي

برگزاری جشن ازدواج 800 زوج ساکن حاشیه مشهد در هفته وحدت


رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به برخی فعالیت های اجتماعی این ایام اشاره کرد و کفت: بنیاد کرامت رضوی برنامه های متعددی برای این ایام برنامه ریزی کرده است که از جمله آن می توان به جشن ازدواج 800 زوج ساکن حاشیه شهر مشهد در حرم مطهر رضوی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، عبدالحمید طالبی در نشست خبری اعلام ویژه برنامه های برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت، ولادت پیامبر بزرگ اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، به تبیین نقش حضرت رضا(ع) در اتحاد و همگرایی پرداخت.

رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه در آیات شریف قرآن به تقریب و وحدت امت اسلامی تاکید شده است، گفت: اتحاد جامعه اسلامی بر محور عقلانیت دین مبین اسلام، به عنوان یک اصل در سیره نبوی شناخته می شود و این اتحاد و یگانگی راهی برای مقابله با هجمه های دشمنان است.

وی ادامه داد: حضرت رضا(ع) با پذیرفتن ولایتعهدی توانستند در ایجاد اتحاد میان جامعه اسلامی گام مهم و تاثیرگذاری بردارند و با حضور ایشان در ایران، امنیت برای شیعیان، اتحاد بین مسلمین، مباحثات و گفت وگوهای بین ادیان به عنوان جلوه هایی از تقریب مذاهب، در گفتار و عمل به منصه ظهور گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ازدواج 800 زوج ساکن حاشیه مشهد در هفته وحدت

برگزاری جشن ازدواج 800 زوج ساکن حاشیه مشهد در هفته وحدت