مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:352021-10-20ورزشي

ذوب آهن اصفهان از ما جلوتر بود / با یک غفلت گل خوردیم


مربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه تیم ذوب آهن از نظر بدنی خیلی جلوتر از ما بود، گفت: به علت یک اشتباه امتیازات مهم بازی خانگی را از دست دادیم.

- ، محمد خرمگاه شامگاه چهارشنبه پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری گفت: تلاش کردیم تا بازی را کنترل کنیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم اما دقیقه 1+90 با یک غفلت گل خوردیم.

وی افزود: ما شرایط بدنسازی و آماده سازی را خوبی نداشتیم و استراتژی امروز ما این بود که بتوانیم بازی را کنترل کنیم و از فرصت ها و اشتباهات حریف سود ببریم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان با تقدیر از تلاش نفرات این تیم گفت: از بزرگترهای تیم انتظار داشتیم که جوان ترها را آگاه کنند تا بتوانیم نتیجه دلخواه خود را کسب کنیم.

خرمگاه در مورد شرایط مالی تیم نفت آبادان بیان کرد: من در مورد مسائل فنی صحبت می کنم و به خودم اجازه نمی دهم تا در مورد مسائل مالی تیم حرف بزنم چون در حیطه کاری من نیست.

تیم صنعت نفت آبادان، بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور را با شکست خانگی آغاز کرد.

بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان امشب در هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با یک گل به سود تیم ذوب آهن اصفهان به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان از ما جلوتر بود / با یک غفلت گل خوردیم

ذوب آهن اصفهان از ما جلوتر بود / با یک غفلت گل خوردیم