مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:352021-10-20ورزشي

3 امتیاز باارزش کسب کردیم / فرصتی به حریف ندادیم


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه شرایط نفت آبادان نسبت به سال گذشته بهتر شده است، گفت: به سه امتیاز با ارزش خارج از خانه دست پیدا کردیم.

- ، مهدی تارتار شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در هفته نخست لیگ برتر مقابل تیم صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه اول کاملاً بازی را تحت کنترل داشتیم و موقعیت های خوبی را هم ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

وی با پوزش از خبرنگاران رسانه های گروهی به علت غیبت در نشست خبری پیش از بازی امشب افزود: در نیمه دوم با توجه به اینکه مهمان بودیم، منسجم دفاع کردیم و فرصتی به تیم خوب و با کیفیت صنعت نفت ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با آرزوی سلامتی برای علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان گفت: از شاگردانم هم تشکر می کنم که خیلی خوب کار کردند و فکر می کنم که مستحق این پیروزی بودیم.

تاتار اضافه کرد: امروز مزد تلاش، انسجام و زحماتی را که در پیش فصل کشیده بودیم، گرفتیم و 3 امتیاز با ارزش را در آبادان به دست آوردیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: با مردم محروم و زلزله زده شهرستان اندیکا در خوزستان ابراز همدردی می کنم و امیدوارم مسئولان تلاش خود را برای حل مشکلات انجام می دهند اما انتظار دارم مسئولان با توجه به شرایط آب و هوایی اندیکا تلاش مضاعفی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 امتیاز باارزش کسب کردیم / فرصتی به حریف ندادیم

3 امتیاز باارزش کسب کردیم / فرصتی به حریف ندادیم