مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:202021-10-20سياسي

راه های قانونی برای رفع اشتغال ایثارگران ایلام فراهم است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: راه های قانونی برای رفع اشتغال جامعه ایثارگران ایلام فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله تولیدی در جلسه شورای راهبردی توسعه استان با محوریت ایثارگران ایلام بیان کرد: این جلسه یکی از جلساتی است که می تواند با خروجی درست و کارشناسی خود، بسیاری از دغدغه های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را مرتفع کند.

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام افزود: پناهگاه جامعه ایثارگری بنیاد است و ما به عنوان خادمین این قشر عزیز، وظیفه رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات آنان را بر عهده داریم.

تولیده در ادامه گفت: استان ایلام یک استان ویژه است، مردم این استان در خط مقدم می جنگیدند و در بیابان ها آواره بودند، ولی همواره ایستادگی کردند و امروز نیز مشکلات استان را فقط خود ما می توانیم مرتفع کنیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر قانون به خوبی راه را برای رفع مشکل اشتغال جامعه معزز شاهد و ایثارگر که دغدغه اصلی این قشر عزیز بوده باز گذاشته است، از این رو اگر موانع اشتغال را از سر راه ایثارگران برداریم، قطعاً عاقبت به خیر خواهیم شد.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در این جلسه گفت: قانون تبدیل وضعیت ایثارگران چندین سال است که این ظرفیت وجود داشت ولی مورد استفاده قرار نگرفته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های قانونی برای رفع اشتغال ایثارگران ایلام فراهم است

راه های قانونی برای رفع اشتغال ایثارگران ایلام فراهم است