مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:202021-10-20ورزشي

تذکر نماینده مجلس به عزیزی خادم درباره خوبان عالم و جوراب و توپ!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، نماینده مجلس شورای اسلامی که صبح امروز در مجلس به عزیزی خادم تذکر داد مراقب حرف زدن خودش باشد، روی خط برنامه ورزشگاه، - تذکر نماینده مجلس به عزیزی خادم درباره خوبان عالم و جوراب و توپ! احمد راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی در برنامه ورزشگاه تاکید کرد به رییس فدراسیون فوتبال تذکر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، نماینده مجلس شورای اسلامی که صبح امروز در مجلس به عزیزی خادم تذکر داد مراقب حرف زدن خودش باشد، روی خط برنامه ورزشگاه، در پاسخ به پرسش های حافظ کاظم زاده گفت: ما از وزارت ورزش توقع داریم پاسخگوی رفتارهای رییس فدراسیون فوتبال باشد.

از بخش حقوقی وزارتخانه توضیح خواسته ایم ماجرای مذاکره فدراسیون با یک شرکت مشکوک چیست؟ این که فدراسیون از حراست خودش اجازه گرفته باشد کافی نیست باید قبل از هر مذاکره ای با طرف خارجی، از ظرفیت های وزارت ورزش برای تحقیق استفاده می کردند.

من امروز در مجلس به شهاب عزیزی خادم تذکر دادم با حرف هایش تنش درست نکند و حواشی به وجود نیاورد.

جدا از بحث خوبان عالم که برای فوتبال حاشیه درست کرده، این حرف رییس فدراسیون فوتبال که ادعا کرده یک جوراب هم نمی شود وارد کشور کرد، خیلی زننده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده مجلس به عزیزی خادم درباره خوبان عالم و جوراب و توپ!

تذکر نماینده مجلس به عزیزی خادم درباره خوبان عالم و جوراب و توپ!