مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-20اقتصادي

30 درصد افراد جامعه درگیر یکی از اختلالات روانی هستند


بنابر آمار رسمی حدود 30 درصد از افراد جامعه به نوعی درگیر با یکی از اختلالات روانی مانند اضطراب، افسردگی و یا سایر موارد از این دست هستند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: بنابر آمار رسمی حدود 30 درصد از افراد جامعه به نوعی درگیر با یکی از اختلالات روانی مانند اضطراب، افسردگی و یا سایر موارد از این دست هستند.

عباس صادق زاده با اشاره به هفته سلامت روان با اشاره به ویژگی خاص و لزوم توجه به حوزه سلامت روان در سطح جامعه اظهار کرد: شرایط موجود در جامعه و تغییرات ساختاری ارتباط افراد با یکدیگر به ویژه اعضای خانواده می طلبد تا جدی تر به بحث سلامت روان بپردازیم.

وی افزود: بنابر آمار رسمی حدود 30 درصد از افراد جامعه به نوعی درگیر با یکی از اختلالات روانی مانند اضطراب، افسردگی و یا سایر موارد از این دست هستند لذا بایستی شبکه مشاوره و روانشناسی تخصصی تقویت شده و به کار گرفته شود.

صادق زاده تصریح کرد: باید همچون سایر جوامع پیشرفته باتوجه بنیادی به زیرساخت های آموزشی مربیان و آموزگاران متخصص را به امر آموزش های ابتدایی و زیربنایی جامعه از جمله مهدهای کودک و پیش دبستانی بگماریم تا با تقویت ساختاری و پایه ای آموزش های زیربنایی قادر به برنامه ریزی و مدیریت مسائل اجتماعی باشیم که البته واضح است مقوله راهکارهای ارتقاء بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد افراد جامعه درگیر یکی از اختلالات روانی هستند

30 درصد افراد جامعه درگیر یکی از اختلالات روانی هستند