مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 18:102021-10-20سياسي

حضور در فضای مجازی باید فعالانه و کنشگرانه باشد/ باید در جنگ روایت ها پیروز شویم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه حضور گردانهای سایبری بسیج و نیروی های انقلابی در فضای مجازی نباید منفعلانه باشد، گفت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در گردهمایی اعضای فعال فضای مجازی استان با بیان اینکه فضای مجازی زبان نسل جوان است و این قشر بسیاری از اطلاعات خود را از این فضا کسب می کنند، اظهار داشت: گردهمایی کنشگران شبکه های اجتماعی، مدرسان است.

امام جمعه تبریز با اشاره به تغییر شکل فضای مجازی و فعالیت در آن ادامه داد: دیگر نمی توان با یک دستگاه گوشی موبایل در این عرصه فعالیت کرد، امروزه باید با سخنان و عملکردی که مبنای علمی دارد باید در فضای مجازی نقش آفرین بود.

در فضای مجازی باید هجومی حرکت کرد وی با تاکید بر اینکه در فضای مجازی باید هجومی حرکت کرد، افزود: در این فضا و در برابر آرایش جنگی دشمن نباید تدافعی عمل شود بلکه باید به شکل هجومی عمل کنیم و با راه اندازی پویش های مختلف در جنگ روایت ها پیروز شویم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در آستانه بیش از آنکه جنگ سخت و جنگ توپ و تانک ها اثرگذار باشد، جنگ نرم و جنگ روایات فضا را مهیای اتفاقات دیگر می کند، گفت: باید با روایات درست که پشتوانه منطقی دارد در فضای مجازی و رسانه ای حرکت کرد تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در فضای مجازی باید فعالانه و کنشگرانه باشد/ باید در جنگ روایت ها پیروز شویم

حضور در فضای مجازی باید فعالانه و کنشگرانه باشد/ باید در جنگ روایت ها پیروز شویم