مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 17:552021-10-20سياسي

اصلاح قانون لازمه بهبود کارایی شورای شهر است


برخی از قوانین باید اصلاح شوند تا شورای شهر بتواند در حوزه های مختلف به خوبی عمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی رحیمی فر امشب در دیدار اعضای انجمن فرهنگی ثارالله با برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه  مشکلاتی که امروز وجود دارد، به خلاهای قانونی بازمی گردد اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز نبود یکپارچگی در مدیریت شهر و چند مدیریتی برای اداره شهر است.

وی با بیان اینکه امروز ساخت و سازها، میل سازنده ها به صورت عمودی است افزود: یکی از دلایل این مسأله هم گران بودن قیمت زمین در همدان و بسته نگاه داشتن آن است.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه برخی از قوانین باید اصلاح شوند تا شورای شهر بتواند در حوزه های مختلف به خوبی عمل کند تصریح کرد: مطالبه تسریع در صدور پروانه ساختمانی در مجراهای خود باید دنبال شود.

وی درباره انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری ادامه داد: اجماعی در شورا برای خروج آقای صوفی نبود و حدود هفت نفر از اعضا اعتقاد به خروج ایشان داشتند اما بنده معتقد بودم که آقای صوفی ادامه دهد و ما تنها یک تغییر در حوزه مدیریت شهری داشته باشیم.

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان درباره شهردار سابق خاطرنشان کرد: عباس صوفی زحمات زیادی برای شهر کشید و در دوره پنجم شورای شهر نیز اقدامات منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قانون لازمه بهبود کارایی شورای شهر است

اصلاح قانون لازمه بهبود کارایی شورای شهر است