مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:502021-10-20سياسي

سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی شد


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طی حکمی مهندس سعید اوحدی را به عنوان «معاون توسعه مدیریت و منابع» این وزارتخانه منصوب کرد.

- ، در حکم سید عزت الله ضرغامی آمده است: جناب آقای مهندس سعید اوحدی نظر به شایستگی های فردی، به ویژه سابقه ایثارگری در دوران طولانی اسارت، سابقه و تخصص مفید در امور مرتبط با مأموریت های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و کارنامه ارزشمند در امور مدیریتی و گردشگری، طی این حکم به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب می شوید.

پشتیبانی مؤثر از حوزه های مختلف مأموریتی، تأمین منابع مالی و انسانی، جذب اعتبارات متنوع وزارتخانه، تسهیل ارتباط با بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی، تلاش در جهت شفافیت رفتارها و از بین بردن زمینه های فساد اداری و بوروکراسی منفی و بازدارنده، رسیدگی به امور رفاهی و افزایش انگیزه های همکاران ازجمله وظایف جناب عالی است.

از خداوند متعال توفیقات جنابعالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواهانم.

سعید اوحدی دارای تحصیلات مهندسی عمران از دانشگاه ایالتی Long Beach آمریکا و دانشگاه تهران است و مدت 10 ماه حضور در جبهه و هشت سال اسارت دارد و جزو خانواده شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی شد

سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی شد