مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:452021-10-20سياسي

اورژانس هوایی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان راه اندازی می شود


اورژانس هوایی به زودی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان و با همکاری فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان راه اندازی می شود.

- ، ظهر امروز چهارشنبه نادر نقیبی رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مسعود خواست خدایی مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان و کامران سالمی رییس دیسپیج و عملیات ویژه اورژانس و بهنام احمدی رییس فوریت های پزشکی از محل پیشنهادی ساخت هلی پد پایگاه اورژانس هوایی و محل جانمایی پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در فرودگاه بین المللی آیت الله جمی این شهرستان بازدید کردند.

نقیبی در این بازدید تأکید کرد: وجود اورژانس هوایی یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن دقت شود چون نقش بسیار مؤثر و مهمی را در نجات جان بیماران دارد به خصوص بیمارانی که در روستاهای با مسافت زیاد و صعب العبور زندگی می کنند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: همچنین با استفاده از این امکان می توان جان بسیاری از بیمارانی را که به دلیل مشکلات جاده ای و اتلاف وقت از دست می رود، نجات داد.

وی ادامه داد: امروزه اهمیت خدمات پزشکی اورژانس هوایی در مدیریت زمان در حوادث و انتقال مصدومان به مراکز درمانی بیش ازپیش روشن شده و در مواردی که فاصله بین محل حادثه و مراکز درمانی زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورژانس هوایی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان راه اندازی می شود

اورژانس هوایی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان راه اندازی می شود