مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-20اقتصادي

بیماری کرونا مهم ترین تهدید زیستی است/ لزوم استمرار پروتکل ها


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه امروز مهم ترین تهدید زیستی، بیماری کرونا است، گفت: استمرار رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت جدی باید پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازضمن حفظ آمادگی ها و افزایش پیش بینی ها در تأمین و تجهیز امکانات و زیرساخت های اساسی سطح خدمات رسانی خود را به مردم افزایش داده و موجب کاهش آسیب پذیری شده است.

وی بابیان اینکه ماهیت اپیدمی کرونا پیش رونده و طبیعت این بیماری انتقال فردبه فرد یا فرد به یک گروه است، افزود: اگر ملاحظات مؤثر انجام نشود و رعایت پروتکل ها موردتوجه قرار نگیرد، افت وخیز ویروس به صورت طبیعی گسترش پیدا می کند، شرایط ثبات و پایداری که با تلاش فراوان به دست آمده از دست می رود و منجر به افزایش مبتلایان و بستری ها می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان بابیان اینکه پدافند غیرعامل با تهدیدات محتمل در ارتباط است، ابراز داشت: امروز مهم ترین تهدید ازلحاظ پدافند زیستی بحث بیماری کرونا محسوب می شود که آسیب پذیری آن القای عادی شدن، سهل انگاری و بی توجهی به این ویروس در جامعه است.

کارخایی بابیان اینکه راه مقابله با این تهدید هشدارهای لازم و اعلام خطر به جامعه، عموم مردم و دستگاه های مختلف برای رعایت پروتکل های بهداشتی و اقناع سازی و تشویق و ترغیب شهروندان برای انجام واکسیناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری کرونا مهم ترین تهدید زیستی است/ لزوم استمرار پروتکل ها

بیماری کرونا مهم ترین تهدید زیستی است/ لزوم استمرار پروتکل ها