مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-20اقتصادي

شرایط استقرار صنایع تولیدی درشهرستان گناوه فراهم شود


معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت:باید زمینه و بستر لازم برای فراهم شدن صنایع تولیدی مانند شهرک صنعتی بندر ریگ در این شهرستان ایجاد و حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید زرین فر عصر چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در فرمانداری شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بازدید اخیر استاندار بوشهر از شهرستان گناوه و تاکید ایشان، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر خاص این شهرستان برگزار شد.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر افزود: در این جلسه که در محل فرمانداری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد مسائل و مشکلات و پیشنهادهای 18 متقاضی در شهرک صنعتی بندر ریگ به طور ویژه بررسی و موارد مختلفی توسط آنها از جمله بیمه تأمین اجتماعی، تسهیلات بانکی و بحث های زیرساختی شامل آب و برق مطرح و تصمیم های خوبی برای حل آنها با هماهنگی مدیران گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه استقرار صنایع و سرمایه گذاری های جدید در شهرستان های شمالی این استان بوشهر در اولویت برنامه های استان قرار گرفته است اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان های شمالی استان از توازن توسعه ای خوبی نسبت به شهرستان های جنوبی استان بوشهر برخوردار نیستند و نگاه خوبی که استاندار بوشهر به منطقه شمال دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط استقرار صنایع تولیدی درشهرستان گناوه فراهم شود

شرایط استقرار صنایع تولیدی درشهرستان گناوه فراهم شود