مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-20اجتماعي

افتتاح اولین مرکز جامع مشاوره تخصصی خانواده در البرز


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: اولین مرکز جامع مشاوره تخصصی و آموزش های خانواده استان البرز به همت و پشتیبانی معاونین و ناحیه یک آموزش و پرورش البرز افتتاح شد.

- ، سالار قاسمی ظهر چهارشنبه در نشست با اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش استان البرز که با حضور مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در منظومه فکری و فرهنگی و تربیتی دانش آموزان کشور دو نهاد و دو بال مؤثر داریم که هر کدام از آنها در این منظومه یادشده نادیده گرفته شوند، قطعاً در انجام مأموریت هایمان موفق نخواهیم شد.

وی با طرح اینکه سوال چگونه پیوند اولیا و مربیان با کیفیت و مؤثر واقع شود، بیان کرد: اکنون 13 هزار عضو در انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز به عنوان بزرگ ترین نهاد تربیتی و مدنی در آموزش و پرورش البرز وجود دارد.

مؤلفه شکل گیری پیوند واقعی در انجمن و اولیا و مربیان اعتماد است مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: مؤلفه شکل گیری پیوند واقعی در انجمن و اولیا و مربیان اعتماد است و اگر اعتماد ایجاد نشود پیوندی حاصل نخواهد شد.

وی این پیوند را عشق و ناگسستنی بودن انجمن و اولیا دانست و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس و رؤسای آموزش و پرورش و مدیرکل این نهاد باید برای اولیا حق انتخاب در کشور و آموزش و پرورش قائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین مرکز جامع مشاوره تخصصی خانواده در البرز

افتتاح اولین مرکز جامع مشاوره تخصصی خانواده در البرز