مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-20اجتماعي

طرح پژوهشی پیامدهای تربیتی گسترش فضای مجازی در شرایط کرونا اجرایی می شود


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طرح پژوهشی و تحلیلی پیامدهای تربیتی گسترش فضای مجازی در وضعیت کرونایی و پساکرونایی برای دانش آموزان در این استان اجرا می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طرح پژوهشی و تحلیلی پیامدهای تربیتی گسترش فضای مجازی در وضعیت کرونایی و پساکرونایی برای دانش آموزان در این استان اجرا می شود.

محمدعلی واقعی، عصر چهارشنبه 28 مهر در نشست شورای آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی که به ریاست استاندار برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند آغاز سال تحصیلی افزود: این پژوهش به بررسی و کاوش پیامدهای تربیتی گسترش فضای مجازی در وضعیت کرونایی و پساکرونایی بر دانش آموزان می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: هدف طرح، اکتشافی متوالی از نوع تدوین ابزار آن است که در مرحله نخست مطالعه، یک اکتشاف کیفی با رویکرد داده بنیاد و سناریونویسی انجام می شود و در مراحل بعدی داده های کیفی از طریق مصاحبه نیمه ساختاریافته و بررسی میدانی این پیامدها با استفاده از روش توصیفی - پیمایشی جمع آوری خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی درباره دستور کار دیگر این نشست که استفاده از نیروگاه های فتوولتاییک (انرژی خورشید) در مدارس استان بود، آن را گامی بلند در صرفه جویی مصرف حامل های انرژی دانست و گفت: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پژوهشی پیامدهای تربیتی گسترش فضای مجازی در شرایط کرونا اجرایی می شود

طرح پژوهشی پیامدهای تربیتی گسترش فضای مجازی در شرایط کرونا اجرایی می شود