مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-20سياسي

توجه به اتقان آراء ضروری است


رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه توجه به اتقان آراء، جهت پیشگیری از خسارات و شلوغی دادگاه های تجدید نظر ضروری است، گفت: در حال حاضر در موضوع رفع اطاله دادرسی، - رییس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه توجه به اتقان آراء، جهت پیشگیری از خسارات و شلوغی دادگاه های تجدید نظر ضروری است، گفت: در حال حاضر در موضوع رفع اطاله دادرسی، اقدامات مختلفی به صورت حجمی و کمی به صورت قابل توجهی انجام گرفته، ولی باید بیشتر اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری تهران محمدجواد حشمتی مهذب در نشست شورای معاونین دادگستری استان تهران با اشاره به حاکمیت اخلاق در جامعه اسلامی گفت: باید با رعایت اخلاق در رفتار، تاثیر مثبت بگذاریم و از تکریم ارباب رجوع غفلت نکنیم، تا مردم و مراجعان از برخوردهای همکاران رضایت بیشتری را داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان تهران گفت: توجه به اتقان آراء، جهت پیشگیری از خسارات و شلوغی دادگاه های تجدید نظر ضروری است؛ چرا که منتهی به جلب رضایت مردم می شود.

موانع و مشکلات مربوط به افزایش اتقان آراء مورد بررسی قرار گیرد و راهکار مناسب برای حل آن ارائه شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در موضوع رفع اطاله دادرسی، اقدامات مختلفی به صورت حجمی و کمی به صورت قابل توجهی انجام گرفته، ولی باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اتقان آراء ضروری است

توجه به اتقان آراء ضروری است