مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-20سياسي

گرامیداشت 13 آبان براساس رنگ بندی کرونایی در فضای باز شهرستان ها برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم یوم الله 13 آبان در سراسر استان براساس رنگ بندی کرونایی به صورت اجتماع در فضای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم یوم الله 13 آبان در سراسر استان براساس رنگ بندی کرونایی به صورت اجتماع در فضای باز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد ملایی، امروز چهارشنبه 28 مهر در جلسه بزرگداشت هفته وحدت و یوم الله 13 آبان که با حضور اعضای مجمع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل سالن جلسات این شورا برگزار شد، افزود: مناسبت های ملی و مذهبی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تعطیل ناپذیراست لذا باید براساس شرایط و با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای بزرگداشت شایسته ایام الله تلاش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، وی گفت: شرایط روز، توجه ویژه به تبلیغات محیطی، فضای مجازی و جلسات و برنامه های متعدد با جمعیت محدود منطبق با دستورالعمل های بهداشتی را ایجاب می کند که با مشارکت مردم، مساجد، همه ادارات و نهادها قابل انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت 13 آبان براساس رنگ بندی کرونایی در فضای باز شهرستان ها برگزار می شود

گرامیداشت 13 آبان براساس رنگ بندی کرونایی در فضای باز شهرستان ها برگزار می شود