مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-20سياسي

ایجاد هیجان و پویایی در دانشگاه ها منجر به رشد و بالندگی فضای دانشجویی می شود


مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: پرشوری، هیجانات و پویایی در دانشگاه ها ایجاد تا منجر به رشد و بالندگی فضای دانشجویی شود.

- ایسنا/لرستان مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: پرشوری، هیجانات و پویایی در دانشگاه ها ایجاد تا منجر به رشد و بالندگی فضای دانشجویی شود.

میلاد شرفی، در نشست تخصصی، نقش آفرینی دانشجویان در توسعه کشور در راستای بیانیه گام دوم انقلاب که با همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سالن کنفرانس دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: همچنان در مرحله ای هستیم که باید یک سری موضوعات در مفاهیم و واژه ها در حوزه پیشرفت و توسعه حل کنیم تا بتوانیم نقش دانشگاه ها را به درستی ترسیم کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به بیانیه گام دوم، اگر می خواهیم تمدن نوین اسلامی داشته باشیم باید دانشگاه اسلامی داشته باشیم و این دانشگاه می طلبد، دانشجوی اسلامی تربیت کند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان با تاکید براینکه علوم انسانی اسلامی باید ایجاد شود، گفت: ایران به عنوان یکی از کشورهای مطرح در دنیا صاحب ایدئولوژی مبتنی بر فرهنگ اسلامی است.

وی از تدریس منابع غربی در دانشگاه ها انتقاد کرد و گفت: عمده منابع و رفرنس ها غربی هستند از طرفی نیمی از دانشجویان دانشجوی علوم انسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هیجان و پویایی در دانشگاه ها منجر به رشد و بالندگی فضای دانشجویی می شود

ایجاد هیجان و پویایی در دانشگاه ها منجر به رشد و بالندگی فضای دانشجویی می شود