مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-20اقتصادي

رفع موانع سرمایه گذاری در گناوه با جدیت دنبال می شود


باید با تسهیل گری در قوانین و مقررات به اشتغال زایی و رفع موانع سرمایه گذاری در این منطقه کمک کرد تا کارآفرینان و سرمایه گذاران به سمت این فعالیت ها سوق داده شوند.

- ، غلامرضا مهرجو در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در فرمانداری شهرستان گناوه با موضوع بررسی مشکلات واحدهای تولیدی واقع در شهرک صنعتی بندر ریگ با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: نرخ بیکاری شهرستان گناوه بر مبنای سرشماری سال 95، 13/5 در صد است که این نرخ از میانگین کشور بالاتر است و جز 1و2و3 بند پ ماده 32 قانون احکام دائمی برنامه توسعه کشور مصوب سال 95 قائل به معافیت های برای فعالیت های تولیدی و معدنی در این گونه مناطق که دارای نرخ بیکاری بالا هستند، است.

فرماندار گناوه افزود: انتظار می رود با استناد به این احکام قانونی برای مناطقی مانند شهرستان گناوه که نرخ بیکاری بالای دارند و از وضعیت اشتغال مناسبی برخوردار نیستند استفاده شود و به واحدها کمک شود.

وی گفت: سهم اشتغال شهرستان گناوه در بخش خدمات بالای 60 درصد ولی در صنعت و کشاورزی به ترتیب 20 و 10 درصد است که نشان می دهد سهم اشتغال در حوزه صنعت و کشاورزی جایگاه مناسبی در شهرستان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع سرمایه گذاری در گناوه با جدیت دنبال می شود

رفع موانع سرمایه گذاری در گناوه با جدیت دنبال می شود