مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-20اقتصادي

به دنبال افزایش تولید و صادرات در مناطق آزاد هستیم


مشاور رییس جمهور، با اشاره به راهکارها و سازوکارهای همکاری مناطق آزاد و منطقه آزاد انزلی با سپاه قدس استان، عنوان کرد: به دنبال افزایش میزان تولید و صادرات با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد هستیم.

- ایسنا/گیلان مشاور رییس جمهور، با اشاره به راهکارها و سازوکارهای همکاری مناطق آزاد و منطقه آزاد انزلی با سپاه قدس استان، عنوان کرد: به دنبال افزایش میزان تولید و صادرات با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد هستیم.

سعید محمد در دیدار با محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان، مردم استان را مستحق بهره مندی از زیرساخت ها و امکانات رفاهی، خدماتی و اقتصادی بیشتر و توسعه یافته تر عنوان کرد و گفت: راهبرد دبیرخانه مناطق آزاد بازگرداندن این مناطق به جایگاه و مسیر اصلی خود به منظور افزایش میزان تولید و صادرات است.

وی با اشاره به راهکارها و سازوکارهای همکاری مناطق آزاد و منطقه آزاد انزلی با سپاه قدس استان، عنوان کرد: به دنبال افزایش میزان تولید و صادرات با استفاده از ظرفیت مناطق آزاد هستیم.

مشاور رئس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با اشاره به اهمیت و نقش مناطق آزاد در توسعه همه جانبه کشور، خاطرنشان کرد: برای رونق صادرات به ویژه صادرات صنایع دستی می توان برنامه های متنوع کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت را مدون و اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال افزایش تولید و صادرات در مناطق آزاد هستیم

به دنبال افزایش تولید و صادرات در مناطق آزاد هستیم