مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-20سياسي

اداره شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست


نماینده اداره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اداره شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست، گفت: نباید اجازه دهیم شهر گران اداره شود.

- حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فرد در مراسم معارفه شصت و چهارمین شهردار قزوین که در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم شهردار جدید با یک پیوند استوار با شورای شهر از ظرفیت های شهر برای خدمت به شهر استفاده کنیم.

وی افزود: به هر میزان تصمیمات ما از پشتوانه علمی و اجرای دقیق برخوردار باشد قطعاً به رضایتمندی مردم منتهی خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: قزوین به عنوان نگینی در میان باغستان ها در کشور شناخته شده و زمانی هویت قزوینی به باغداری بود.

وی بیان کرد: یکی از کارهای برجسته گذشتگان ما در این شهر که قزوین را در چند هزار ساله گذشته ممتاز کرده مهندسی آبیاری باغ ها بود و باعث می شد سیلابها با یک مهندسی صحیح به تمام باغستان هایی قزوین هدایت می شد.

حجت الاسلام ابوترابی عنوان کرد: ما در قرآن کلمه بلد طیبه داریم و معمای آن برای شهری است که اقتصاد آن اقتصادی شکوفا و شهر پیشرفته و مردم آن شکرگذار نعمات خداوند هستند.

وی با بیان اینکه باید شکرگذار نعمتهای این شهر باشیم و به دنبال حفظ سرمایه های نظام و شهر باشیم خاطرنشان کرد: باید شهر قزوین را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست

اداره شهر با فروش تراکم مدیریت عالمانه نیست