مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-20سياسي

330 واحد فعال در لرستان تحت پوشش استاندارد هستند


رعایت استاندارد محصولات مورد استفاده نقش سرنوشت ساز در تامین سلامت، حفظ جان و پیشگیری از هدر رفت سرمایه مصرف کننده دارد لذا توجه ویژه به این موارد و رعایت استاندارد باید اولویت همگان در موقع خرید باشد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: رعایت استاندارد محصولات مورد استفاده نقش سرنوشت ساز در تامین سلامت، حفظ جان و پیشگیری از هدر رفت سرمایه مصرف کننده دارد لذا توجه ویژه به این موارد و رعایت استاندارد باید اولویت همگان در موقع خرید باشد.

مرضیه قنبریان امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به این که سازمان ملی استاندارد در چهار محور استانداردسازی، تأیید صلاحیت، اندازه شناسی و ارزیابی انطباق فعالیت که همگی حوزه تخصصی استاندارد هستند فعالیت می کند، اظهار کرد: سازمان استاندارد یک دستگاه حاکمیتی و نظارتی است که براساس قوانین تعریف شده در راستای تأمین سلامت و امنیت مردم تلاش می کند.

وی در رابطه با چگونگی نظارت استاندارد بر ارتقاء کمی و کیفیت محصولات تولید شده پرداخت و افزود : سازمان ملی استاندارد بر دو دسته کالای مشمول استاندارد اجباری و کالای مشمول استاندارد اختیارتی نظارت دارد که تشخیص این نوع کالاها نیز در شورای عالی استاندارد که به ریاست رییس جمهور، معاون اول، یکی از وزرا و با دبیری سازمان ملی استاندارد برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330 واحد فعال در لرستان تحت پوشش استاندارد هستند

330 واحد فعال در لرستان تحت پوشش استاندارد هستند