مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-20سياسي

بهره برداری از 8400 طرح اشتغال بانوان سرپرست خانوار در اختتامیه «بانوی برکت»


در اختتامیه رویداد ملی «بانوی برکت» 8 هزار و 400 طرح اشتغال بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام برای بانوان سرپرست خانوار در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، آیین بهره برداری از 8 هزار و 400 طرح اشتغال بانوان سرپرست خانوار و اختتامیه رویداد ملی بانوی برکت با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و و معاونان و مدیران این بنیاد برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد برکت در این مراسم خاطرنشان کرد: بهره برداری از این 8 هزار و 400 طرح اشتغال زایی بنیاد برکت منجر به ایجاد 25 هزار فرصت شغلی برای بانوان سرپرست خانوار در سراسر کشور شده است.

محمد ترکمانه تاکید کرد: بنیاد برکت از سال 1397 و در راستای وظایف اجتماعی و اقتصادی خود، توانمندسازی و ایجاد اشتغال بانوان را همزمان با اجرای سراسری طرح های اجتماع محور در دستور کار دارد.

وی با اشاره به برگزاری رویداد بانوی برکت اظهار داشت.

بنیاد برکت این رویداد ملی را با هدف طراحی مدل های بومی برای افزایش حضور بانوان در حوزه های اقتصاد خانواده و کسب و کارهای خانگی، افزایش مشارکت اقتصادی بانوان، تقویت شبکه اجتماعی بانوان کارآفرین بنیاد برکت و ارائه طرح های صنایع خلاق در کسب و کار بانوان برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 8400 طرح اشتغال بانوان سرپرست خانوار در اختتامیه «بانوی برکت»

بهره برداری از 8400 طرح اشتغال بانوان سرپرست خانوار در اختتامیه «بانوی برکت»