مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-20سياسي

دستور رییس جمهور به سه وزارتخانه در خصوص تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها


سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری در جلسه امروز هیئت دولت تاکید کرد: وزارتخانه های صمت، جهاد کشاورزی و دادگستری تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها را با جدیت دنبال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سید ابراهیم رییسی صبح چهارشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و نیز هفته وحدت گفت: پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت ایشان، رمز وحدت در عالم اسلام و جامعه بشری هستند.

رییس جمهور وحدت در جهان اسلام را راهبرد جمهوری اسلامی ایران و تفرقه را راهبرد دشمن توصیف کرد و گفت: هر فردی دانسته یا نادانسته اقدامی برخلاف وحدت انجام دهد، در زمین دشمن بازی کرده است.

رییسی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم وحدت در بین آحاد ملت مسلمان ایران از اقوام و مذاهب مختلف حفظ شود، گفت: این موضوع برای جمهوری اسلامی نه تاکتیک بلکه یک راهبرد است.

البته این به معنای یکی شدن همه اقوام و مذاهب و افکار و گویش ها نیست، بلکه به معنای پرهیز از تفرقه افکنی و نگاه واحد به هدف راهبردی جمهوری اسلامی یعنی پیشرفت است.

رییسی در ادامه با تاکید بر ضرورت تدارک اماکن استقرار موقت کسانی که برای کارهای ضروری مثل درمان به شهرهای بزرگ از جمله تهران سفر می کنند اما سرپناهی ندارند، گفت: این مردم بندگان خدا و مستضعفان واقعی هستند که نه توان مالی دارند و نه زب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور به سه وزارتخانه در خصوص تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها

دستور رییس جمهور به سه وزارتخانه در خصوص تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها