مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-20سياسي

تهیه و کنترل چک لیست بهداشتی کرونایی مدارس با جدیت انجام شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بر تهیه و کنترل چک لیست بهداشتی کرونایی در بازگشایی مدارس تاکید کرد و افزود: با بازگشایی مدارس باید شاخص های بهداشتی فضاهای آموزشی در قالب چک لیست با نظارت علوم پزشکی و توسط مدیر مدرسه به صورت روزانه کنترل .

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بر تهیه و کنترل چک لیست بهداشتی کرونایی در بازگشایی مدارس تاکید کرد و افزود: با بازگشایی مدارس باید شاخص های بهداشتی فضاهای آموزشی در قالب چک لیست با نظارت علوم پزشکی و توسط مدیر مدرسه به صورت روزانه کنترل شود تا دانش آموزان در سلامت کامل به تحصیل بپردازند.

بهروز اکرمی چهارشنبه 28 مهرماه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار کرد: در خصوص بازگشایی مدارس باید اطلاع رسانی کافی صورت گیرد و با برگزاری نشست مشترک بین مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش و مسئولان و کارشناسان حوزه سلامت تصمیم گیری شود و دغدغه های مردم و افکار عمومی در این نشست ها مطرح شود تا تصمیم سازی ها اثربخش باشد.

وی با اشاره به ناشناخته بودن بیماری کووید 19 اظهار کرد: با توجه به بالا بودن سیستم ایمنی کودکان درصد ابتلای آنان به بیماری کمتر است اما هرگونه تصمیم گیری در خصوص حضور دانش آموزان در مدرسه باید یک تصمیم مشترک جمعی با حضور مسئولان، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و کنترل چک لیست بهداشتی کرونایی مدارس با جدیت انجام شود

تهیه و کنترل چک لیست بهداشتی کرونایی مدارس با جدیت انجام شود