مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-20اقتصادي

طرزطلب: واحدهای گازی نیروگاه سبزوار سال آینده وارد مدار می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از برق حرارتی، محسن طرزطلب در جریان بازدید از پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی سبزوار گفت: - مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: واحد های گازی نیروگاه سیکل ترکیبی سبزوار به ظرفیت 366 مگاوات سال آینده وارد مدار خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از برق حرارتی، محسن طرزطلب در جریان بازدید از پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی 546 مگاواتی سبزوار گفت: در راستای توسعه تولید برق در شرق کشور و پاسخگویی به رشد مصرف در منطقه خراسان رضوی، این مجموعه با برخورداری از دو واحد گازی 183 مگاواتی و یک واحد بخار 180 مگاواتی در حال ساخت است.

وی هزینه ساخت این نیروگاه را 290 میلیون یورو برشمرد و گفت: افزایش تولید و پاسخگویی به رشد فزاینده بار در شمال شرق کشور، بالا بردن راندمان نیروگاه و دستیابی به صرفه جویی سوخت حداقل 265 میلیون مترمکعب در سال برای هر واحد بخار از جمله اهداف اجرای این پروژه است.

طرزطلب با تاکید بر اینکه ایجاد زیرساخت های توسعه در شهرستان سبزوار به عنوان یکی از مناطق کمتر توسعه یافته شمال شرق کشور امری ضروری است، افزود: بدین منظور این نیروگاه با راندمان 55 درصد از جمله طرح های بزرگ و زیربنایی در حال انجام شهرستان سبزوار است که با تلاش تمامی عوامل اجرایی این طرح در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرزطلب: واحدهای گازی نیروگاه سبزوار سال آینده وارد مدار می شوند

طرزطلب: واحدهای گازی نیروگاه سبزوار سال آینده وارد مدار می شوند