مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-20اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 3 واحد صنعتی در سفر معاون وزیر صمت به سمنان


طی سفر دوروزه معاون وزیر صمت به این استان، 17 واحد صنعتی و تولیدی بازدید و مشکلات آن بررسی و رسیدگی شد و سه واحد تولیدی و صنعتی نیز مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در  شرکت سیم و کابل مُغان شاهرود که با حضور معاون وزیر صمت برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر و در جنگ اقتصادی، اولویتی مهم تر از معیشت، اشتغال و تولید داخلی و رفع موانع موجود بر سر راه تولید در کشور و استان وجود ندارد و ما نیز به عنوان سربازان این جنگ اقتصادی، در این مسیر گام برمی داریم.

وی بیان کرد: به منظور بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان، سفر معاون وزیر صمت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به استان سمنان انجام شد و طی این سفر دوروزه، 17 واحد صنعتی و تولیدی بازدید و مسائل و مشکلات آن بررسی و رسیدگی شد و همچنین سه واحد تولیدی صنعتی مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار گرفت.

استاندار سمنان تأکید کرد: ما باید برنامه ریزی های لازم را برای حفظ وضع موجود و جلوگیری از افزایش واحدهای مشکل دار و راکد صنعتی تدوین و اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 3 واحد صنعتی در سفر معاون وزیر صمت به سمنان

افتتاح و کلنگ زنی 3 واحد صنعتی در سفر معاون وزیر صمت به سمنان