مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-20اقتصادي

سر بی کلاه مازندران در تعدیل و تثبیت شغل صیادی


مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه سر استان مازندران در تعدیل و تثبیت شغل صیادی بی کلاه مانده است، گفت: صیادان مازندرانی در انتظار ابلاغ مصوبه سخت و زیان آور بودن شغل صیادی هستند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه سر استان مازندران در تعدیل و تثبیت شغل صیادی بی کلاه مانده است، گفت: صیادان مازندرانی در انتظار ابلاغ مصوبه سخت و زیان آور بودن شغل صیادی هستند.

حسن اسحاقی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه صید ماهیان استخوانی از 15 مهرماه در منطقه میانکاله و 20 مهر ماه در سایر نقاط مازندران آغاز شد، اظهار کرد: این تصمیم در کمیته شیلات کشور گرفته می شود که در چه زمانی، صیادان به صید ماهی مشغول شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل افزایش بسیار زیاد هزینه آلات و ادوات صید، کمر تعاونی ها شکسته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه از نظر آب و هوایی و میزان دریاروی، نسبت به سال گذشته شاهد شرایط بهتری هستیم، میزان صید نیز تاکنون بیشتر شده است و امیدواریم این مسیر ادامه داشته باشد.

اسحاقی در ادامه با اشاره به اینکه درخواست چندین ساله صیادان مبنی بر سخت و زیان آور بودن شغل صیادی بسیار مهم است، اظهار کرد: قرار گرفتن شغل صیادی در میان شغل های سخت و زیان آور مطالبه به حقی است، مصوبه ای در سازمان تامین اجتماعی کشور تصویب شده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سر بی کلاه مازندران در تعدیل و تثبیت شغل صیادی

سر بی کلاه مازندران در تعدیل و تثبیت شغل صیادی