مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-20اجتماعي

لزوم گسترش الگوی مدیریت پسماند از مناطق موفق به دیگر نواحی شهری


معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: الگوی به کار گرفته شده در منطقه 21 در حوزه پسماند خشک با نگاه فرهنگ سازی از درون خانه ها، محله و شهرک های منطقه انجام شده و تبلیغ غیر مستقیمی برای تربیت و شناخت اصولی کودکان با این فرهنگ است.

- معاون خدمات شهری شهردار تهران گفت: الگوی به کار گرفته شده در منطقه 21 در حوزه پسماند خشک با نگاه فرهنگ سازی از درون خانه ها، محله و شهرک های منطقه انجام شده و تبلیغ غیر مستقیمی برای تربیت و شناخت اصولی کودکان با این فرهنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز آیین افتتاح پروژه های خدمات شهری منطقه 21 تهران با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ، رضا رجب زاده شهردار منطقه 21 و تنی چند از دیگر مدیران شهری برگزار شد.

جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه یکی از امتیازات بزرگ این دست پروژه ها مشارکت و استفاده از ظرفیت شهروندان است، گفت: بازنشستگان این منطقه درخواست مکانی داشتند تا برای ورزش از آن استفاده کنند و ما نیز این مکان را در اختیار آنها قرار دادیم و باید به این نکته اشاره کنم درواقع جای این دست فعالیت ها در شهرداری خالی است و باید تا جایی که امکان دارد برای هماهنگی بین مردم نقش آفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم گسترش الگوی مدیریت پسماند از مناطق موفق به دیگر نواحی شهری

لزوم گسترش الگوی مدیریت پسماند از مناطق موفق به دیگر نواحی شهری