مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-20سياسي

اهتزاز پرچم پیامبر رحمت در شیراز


همزمان با هفته وحدت، پرچم سبز مزین به نام مقدس پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمدمصطفی(ص) در دروازه قرآن و نقاط دیگری از شیراز، حرم سوم اهل بیت(ع)، - ایسنا/فارس همزمان با هفته وحدت، پرچم سبز مزین به نام مقدس پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمدمصطفی(ص) در دروازه قرآن و نقاط دیگری از شیراز، حرم سوم اهل بیت(ع)، به اهتزاز درآمد.

صبح چهارشنبه 28 مهرماه و در آستانه هفته وحدت و میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت، یک پرچم سبز، مزین به نام مقدس پیامبر مکرم اسلام، در نقاط مختلف شیراز به اهتزاز درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پرچم متعلق به کنگره جهانی محمد(ص)، پیامبر رحمت در آیینه ادب و هنر است که شیراز به عنوان میزبان این کنگره جهانی است و برنامه های آن از بعثت سال گذشته آغاز شده و تا پاییز امسال ادامه دارد.

پرچم حضرت محمد(ص)، پیامبر رحمت در زمان بندی ها و مکان‎ های مختلفی در شیراز، منجمله، دروازه قرآن، تقاطع غیرهمسطح امام حسن(ع)، بوستان پرستار کوی وحدت، بوستان نماز و بین الحرمین شیراز افراشته شده است.

کنگره جهانی محمد(ص) پیامبر رحمت، در آیینه ادب و هنر به میزبانی شهر شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی به 7 زبان فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی، آلمانی، فرانسه و روسی در پاییز سال جاری با هدف معرفی پیامبر رحمت و ترسیم اسلام راستین، از طریق شبکه سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز پرچم پیامبر رحمت در شیراز

اهتزاز پرچم پیامبر رحمت در شیراز