مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:202021-10-20سياسي

حمایت کمیته ی امداد ایلام از بیش از10 هزار دانشجو و دانش آموز


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از 26 هزار فرزند مددجو مورد حمایت کمیته امداد ایلام است که از این تعداد بیش از 10 هزار نفر آنها دانشجو و دانش آموز هستند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از 26 هزار فرزند مددجو مورد حمایت کمیته امداد ایلام است که از این تعداد بیش از 10 هزار نفر آنها دانشجو و دانش آموز هستند.

رضا طاهری در گردهمایی مجریان طرح 313 کمیته امداد، اظهار کرد: هجمه های فرهنگی دشمنان توجه به نهاد خانواده و تقویت بنیان های دینی،اعتقادی و علمی این خانواده ها را ضروری تر کرده است و کمیته امداد در این زمینه برنامه های ویژه ای دارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 26 هزار فرزند مددجو مورد حمایت کمیته امداد ایلام است، تصریح کرد:از این تعداد بیش از 10 هزار نفر آنها دانشجو و دانش آموز هستند و در طرح 313 تمرکز بیشتر بر روی اعتلای سطح زندگی خانواده ها، پرورش فرزندان خانواده ها و نیز شناسایی و پرورش استعدادهای این افراد است.

طاهری با عنوان اینکه متأسفانه شاهد افزایش تعداد دختران ازدواج نکرده در درون خانواده های مددجویان به عنوان یک مشکل و آسیب هستیم ،ادامه داد: یکی از ماموریت های طرح 313 فراهم نمودن زمینه ازدواج دختران خانواده های مددجو و ارائه مشاوره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته ی امداد ایلام از بیش از10 هزار دانشجو و دانش آموز

حمایت کمیته ی امداد ایلام از بیش از10 هزار دانشجو و دانش آموز