مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-20اقتصادي

اعلام آمادگی سفارت ایران برای تعامل سازنده با اتاق فدرال اقتصادی اتریش


هیئت تجاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش به سرپرستی صدری نائب رییس هیأت مدیره این اتاق در روزهای 26 و 27 مهرماه با حضور در محل اتاق فدرال اقتصادی اتریش در وین و شرکت در همایش اقتصادی دو کشور، - هیئت تجاری اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش به سرپرستی صدری نائب رییس هیأت مدیره این اتاق در روزهای 26 و 27 مهرماه با حضور در محل اتاق فدرال اقتصادی اتریش در وین و شرکت در همایش اقتصادی دو کشور، با فعالان اقتصادی اتریش (نزدیک به 100 شرکت اتریشی) گفتگو کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سفارت ایران در اتریش، مایکل اوتر، رییس بخش تجارت خارجی اتاق فدرال اقتصادی، دکتر صدری نائب رییس اتاق بازرگانی مشترک، دکتر گرابمایر رایزن اقتصادی سفارت اتریش در تهران در این نشست سخنرانی کردند.

در این همایش رحیم زاده کارشناس اقتصادی سفارت در وین، پیام عباس باقرپور سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش را برای حضار قرائت کرد.

در این پیام ضمن اشاره به روابط تجاری دیرینه و برخوردار بودن از فضایی مثبت، آمادگی سفارت برای تعامل سازنده و همکاری های همه جانبه با اتاق و در راستای نیل به اهداف مشترک اعلام شد.

همچنین در این پیام یادآور شد، جمهوری اسلامی ایران بویژه در دوره ریاست جمهوری آقای رییسی، با تمرکز و تاکید مضاعف بر دیپلماسی اقتصادی، عزمی راسخ برای افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سفارت ایران برای تعامل سازنده با اتاق فدرال اقتصادی اتریش

اعلام آمادگی سفارت ایران برای تعامل سازنده با اتاق فدرال اقتصادی اتریش