مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-20اقتصادي

56 درصد صنایع استان سمنان با تمام ظرفیت کار می کنند


استاندار سمنان با بیان اینکه 56 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی استان با 100 درصد ظرفیت تولید فعالیت دارند، گفت: واحدهایی که به هر علتی تعطیل شدند، - ، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان سمنان که به میزبانی یک کارخانه در شاهرود برگزار شد با بیان اینکه در حوزه واحدهای صنعتی پیش بینی شود کدام واحدها در مسیر تعطیلی قرار گرفته تا پیشگیری شود، تاکید کرد: واحدهایی که به هر علتی تعطیل شدند، احیا می شوند.

وی با بیان اینکه 56 درصد واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان با 100 درصد ظرفیت تولید فعالیت دارند، افزود: توسعه شهرک صنعتی مطلوب است اما اگر در شهرک ها و نواحی موجود واحدهایی که به هر دلیلی تعطیل هستند، احیا و راه اندازی شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه با حمایت مدیران جهادی، سرمایه گذاران را جذب می کنیم، گفت: حفظ وضعیت موجود، افزایش ظرفیت تولید و راه اندازی مجدد واحدهای راکد از اصلی ترین اقدامات در حوزه صنعت باشد.

هاشمی با بیان اینکه طی شش ماه ابتدایی امسال 11 هزار تصادف جاده ای در استان سمنان رخ داد که مورد پذیرش نیست، تاکید کرد: با مدیران مجتمع ه ای بین راهی جلسه برگزار کردیم تا فضاهای مناسب برای اقامت مسافران فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد صنایع استان سمنان با تمام ظرفیت کار می کنند

56 درصد صنایع استان سمنان با تمام ظرفیت کار می کنند