مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-20دانش

بیش از 30 میلیون دانشجو در 57 کشور تحت آموزش های مجازی قرار دارند


دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام با بیان اینکه شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام 57 کشور اسلامی را تحت پوشش دارد گفت: هم اینک بیش از 30 میلیون دانشجو تحت آموزش های مجازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) بوده است زیرا استکبار جهانی وحدت جهان اسلام را نشانه گرفته و تلاش می کند تا میان مذاهب و فرق اسلامی تفرقه ایجاد کند.

دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام تکیه به وحدت را یکی از مهمترین اهداف دیپلماسی علمی و دانشگاهی کشورهای اسلامی دانست و افزود: ایجاد ارتباط میان دانشگاه های جهان اسلام، نخبگان و دانشمندان اسلامی، تبادل و تعامل در جهت تقویت رشد علمی و فناوری کشورهای اسلامی را به ارمغان خواهد آورد.

نجفی برزگر تاکید کرد: یقین داریم نیازمندی کشورهای اسلامی به کشورهای غربی سبب ایجاد خدشه به وحدت اسلامی خواهد بود بنابراین ضروری است تا ظرفیت های علمی، فناوری و دانشگاهی به منظور پرهیز از نفوذ استکبار جهانی و در جهت رشد کشورهای اسلامی به کار گرفته شود.

در این رویداد دکتر فریدالعالم از دانشگاه علوم پزشکی بنگلادش، دکتر محمد دنیز از دانشگاه دوکوز ایلول ترکیه، دکتر ون احمد از مرکز ملی ذرات فیزیک دانشگاه مالایا مالزی، دکتر عثمان حسن از دانشگاه ملی علم و فناوری پاکستان و خانم دکتر العالم از دانشگاه بنگلادش حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 میلیون دانشجو در 57 کشور تحت آموزش های مجازی قرار دارند

بیش از 30 میلیون دانشجو در 57 کشور تحت آموزش های مجازی قرار دارند