مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-20اقتصادي

دهمین دوره مناظرات دانشجویی 20 آبان در کرمانشاه کلید می خورد


مرحله مقدماتی دهمین دوره مناظرات دانشجویی از 20 آبان ماه در کرمانشاه کلید می خورد.

- دهمین دوره "مناظرات دانشجویی" 20 آبان در کرمانشاه کلید می خورد ایسنا/کرمانشاه مرحله مقدماتی دهمین دوره "مناظرات دانشجویی" از 20 آبان ماه در کرمانشاه کلید می خورد.

بهزاد خدادادی شاهیوند معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، از آغاز به کار مرحله مقدماتی دهمین دوره مناظرات دانشجویی در استان از آبان ماه امسال خبر داد و افزود: این مناظرات از 20 آبان کلید می خورد و دانشجویان برای شرکت در این مناظرات تا 15 آبان فرصت ثبت نام دارند.

وی با بیان اینکه شرکت در این مناظرات برای تمام دانشجویان استان امکانپذیر است، گفت: علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به آدرس @Monazerat10مراجعه کرده و یا با شماره 31031 داخلی 621 و 620 تماس گیرند.

وی افزود: حضور علاقمندان در این رقابت ها در قالب تیم های چهار نفره خواهد بود که دو نفر به عنوان مناظره کننده و دو نفر به عنوان پشتیبان فعالیت دارند، اما در این دوره با توجه به شرایط کرونایی تیم های دو نفره هم می توانند در مناظرات شرکت کنند.

خدادادی با اشاره به حضور 15 تا 20 تیم در دوره های گذشته مناظرات گفت: با توجه به شرایط کرونایی در این دوره انتظار کاهش تیم ها را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین دوره مناظرات دانشجویی 20 آبان در کرمانشاه کلید می خورد

دهمین دوره مناظرات دانشجویی 20 آبان در کرمانشاه کلید می خورد