مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-20اجتماعي

وزش باد شدید و بارش باران در تهران


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی از ظهر امروز (28 مهرماه) به تدریج با افزایش ابر و در پاره ای نقاط با وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در جنوب و غرب استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش بینی می شود.

- بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با نفوذ سامانه بارشی از ظهر امروز (28 مهرماه) به تدریج با افزایش ابر و در پاره ای نقاط با وزش باد نسبتا شدید تا شدید به ویژه در جنوب و غرب استان با احتمال خیزش موقتی گردوخاک پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از اوایل امشب تا صبح جمعه (28 تا 30 آذرماه) در بعضی ساعات، در نیمه شمالی استان بارش باران در ارتفاعات بارش باران و گاهی برف و در نیمه جنوبی رگبار پراکنده مورد انتظار است و طی این مدت وزش باد شدید موقتی و رعد و برق دور از انتظار نیست.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه (28 مهرماه تا اول آبان ماه) کاهش قابل ملاحظه دما در سطح استان به طور میانگین 5 تا 8 درجه سلسیوس و در ارتفاعات بالای 3000 متر یخبندان شبانه سطح زمین و وزش سوزباد پیش بینی می شود.

از عصر پنجشنبه تا جمعه شب در ارتفاعات کوهستانی گاهی مه رقیق و کاهش دید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 28 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و بارش باران در تهران

وزش باد شدید و بارش باران در تهران