مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-20اقتصادي

سهم 50 درصدی تامین مالی در مشکلات تولیدکنندگان


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان اینکه بیش از 50 درصد از مسائل و مشکلات عنوان شده در مراجع رسیدگی به واحدهای تولیدی، موضوعات تامین مالی است، - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان اینکه بیش از 50 درصد از مسائل و مشکلات عنوان شده در مراجع رسیدگی به واحدهای تولیدی، موضوعات تامین مالی است، تجربه موفق نظام رتبه بندی بازرگانان در وزارت صمت را راهکار مناسب پیشنهادی برای استفاده نظام بانکی در خصوص تخصیص منابع دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شاتا، سید مهدی نیازی اظهار کرد: تأمین مالی یکی از موضوعات مهم حوزه تولید و از چالش هایی است که همواره واحدهای تولیدی به مراجعی از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و بخش های مختلف وزارت صمت اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد از مسائل و مشکلات عنوان شده در مراجع رسیدگی به واحدهای تولیدی، موضوعات تامین مالی است، تصریح کرد: مجموع ارزش تولیدات کشور در سال گذشته 2 هزار و 300 هزار میلیارد تومان بوده است و 650 هزار میلیارد تومان تسهیلات مورد نیاز است که باید از طرق مختلف از جمله سرمایه در گردش تامین شود.

عدم تراز 200 هزار میلیارد تومانی تسهیلات بانکی و منابع مورد نیاز تولید معاون طرح و برنامه وزارت صمت در این خصوص، ادامه داد: میزان تسهیلات اعلامی از سوی منابع بانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 50 درصدی تامین مالی در مشکلات تولیدکنندگان

سهم 50 درصدی تامین مالی در مشکلات تولیدکنندگان