مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-20سياسي

آیین افتتاحیه رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی برگزار شد


دومین آیین افتتاحیه رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی تحت عنوان آینده روشن، امروز، 28 مهر ماه، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، - ایسنا/خراسان رضوی دومین آیین افتتاحیه رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی تحت عنوان آینده روشن، امروز، 28 مهر ماه، به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سعید کرمی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و همچنین حجت الاسلام سید محمد ذوالفقاری، معاون امور بین الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام سعید کرمی در این مراسم عنوان کرد: امروز در دنیا و در عرصه های مختلف حرف برای گفتن داریم و در حوزه نانو به نقطه ای رسیده ایم که محصولات خود را به کشور ژاپن صادر کنیم.

بنابراین رشد و پیشرفت علمی کشور منجر به شکوفا شدن جوانان این سرزمین می شود تا بتوانند در عرصه های گوناگون خدمات ارزشمندی را برای مردم کشور خود داشته باشند.

همچنین حجت الاسلام سید محمد ذوالفقاری در ادامه این مراسم تصریح کرد: دانشجویان برتر گروه ریاضی که به حرم مطهر رضوی دعوت شدند، می توانند در این فرصت مغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاحیه رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی برگزار شد

آیین افتتاحیه رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه ریاضی برگزار شد